کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری تجهیزات دندانپزشکی

کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری تجهیزات دندانپزشکی

نگاهی سریع به محتوا

تجهیزات دندانپزشکی دستگاه‌ها وابزار‌هایی هستند که پزشکان و متخصصان از آن‎‌ها برای ارائه خدمات دندانپزشکی استفاده می‌‎کنند. تجهیزات و ابزار‌های دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به این خاطر که به پزشک اجازه می‌‎دهد تا از آخرین متد‌های روز جهان برای درمان استفاده کرده و کنترل بیشتری روی کار خود داشته باشد. همچنین استفاده از تجهیزات خوب می‌‎تواند امنیت و آسایش بیمار و پزشک را به طور همزمان فراهم کند.

به همین خاطر خرید و فروش این تجهیزات بایستی با دقت انجام شود. واقعیت این است که بسیاری از پزشکان و پرسنل کلینیک‎‌های دندانپزشکی توانایی تشخیص سلامت و کیفیت تجهیزات کارکده و نو را ندارند. به همین خاطر نیاز به استفاده از خدماتی مانند کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد که هم ‎اکنون در مجموعه ما یعنی دنومان، ارائه می‌شود.

کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی

چه کسانی می‌‎توانند کارشناسی تجهیزات دندانپزشکی را انجام دهند؟

همانطور که تعمیر قطعات مختلف دستگاه‎‌ها و ابزار‌های دندانپزشکی بایستی توسط افراد حرفه ای و خبره انجام شود، کارشناسی و قیمت‎ گذاری آن‎‌ها نیز بایستی به دقت و توسط افرادی که در این حوزه دانش و سابقه کار طولانی دارند انجام شود.

دیدن کنید: طراحی مطب دندانپزشکی

تنها کسانی می‌‎توانند در مورد سالم بودن یا نبود و همچنین قیمت چنین تجهیزاتی اظهار نظر کنند که سال‎‌ها در این حیطه کار کرده باشند و زیر و بم این دستگاه‎‌ها را بشناسند. از سویی دیگر، از آنجایی که دستگاه‎‌های دندانپزشکی هر چند سال پیشرفته ‎تر می‌شوند، این کارشناسان بایستی با علم روز همراه بوده و از آخرین تغییرات نیز مطلع باشند تا بتوانند به درستی نسبت به قیمت ‎گذاری و کارشناسی آن‎‌ها قضاوت کنند.

ما اینجا در دنومان سازوکاری را فراهم کرده ایم که با استفاده از آن می‌‎توانید کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی را در اختیار داشته باشید. این کارشناس با توجه به دانش و تجربه که دارد، قیمت مناسب دستگاه مدنظر را به شما پیشنهاد خواهد داد. منظور از دستگاه‎‌های دندانپزشکی کلیه ابزار‌هایی است که در یک مطب دندانپزشکی وجود دارد و مورد نیاز است. از جمله این دستگاه ها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری یونیت دندانپزشکی

کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری یونیت دندانپزشکی

کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری آمالگاماتور

کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری انواع دستگاه‌های رادیولوژی دندانپزشکی

کارشناسی فنی و قیمت ‌گذاری کمپرسور

کارشناسی فنی و قیمت‌ گذاری اتوکلاو

در تمامی مراکز درمانی و کلینیک‌ها و مطب‌های دندان پزشکی جهت استریل کردن و از بین بردن تمامی میکروب‌ها که بر روی سطح داخلی و خارجی تجهیزات دندانپزشکی قرار می‌گیرند، استفاده خواهند شد و از انتقال باکتری‌ها و قارچ‌ها که برای بیماران بسیار خطرناک می‌باشد، جلوگیری می‌کند.

در دندانپزشکی ابزار‌ها، ارتباط و تماس مستقیم با خون و بدن شخص بیمار خواهند داشت و برای استریل نمودن سوزن‌های تزریق زیر پوستی باید حتماً اقدامات مهمی انجام شود.

 بخاری که در اتوکلاو‌ها تولید شده قادر به از بین بردن همه این عوامل می‌باشد در واقع موجودات زنده بسیار اندکی توانایی زنده ماندن در این شرایط را دارند. با این وجود تجهیزات مورد نظر را در اتوکلاو قرار می‌دهند و مطمئن خواهند شد که تمیز می‌شوند و فاقد از هر گونه آلودگی خواهند شد.

کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری دستگاه ساکشن مرکزی

اجکتور بزاق دستگاهی است که با استفاده از آن می‌‎توان آب دهان را حین کار از دهان بیمار بیرون کشید. در واقع مکش این دستگاه می‌‎تواند مایعات اضافی را جمع کند. استفاده از این دستگاه در مطب‎‌های دندانپزشکی ضروری است و پزشکان هر روز با آن سروکار دارند. به همین خاطر حین خرید بایستی توجه زیادی به آن داشت.

کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری لایت کیور

یکی دیگر از تجهیزات دندانپزشکی که نیاز به کارشناسی فنی دارد، لامپ‎‌های کیورینگ هستند که برای نورگیری مواد ترمیمی دندان از آن‎‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این منبع نور با شدت بالا سبب می‌شود که مایه ترمیمی خیلی سریع و در مدت زمان کوتاه سفت شود. استفاده رایج از این دستگاه برای ترمیم دندان با کامپوزیت است. کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی در این زمینه نیز بسیار مهم است.

کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری هندپیس‎‌ها و انواع توربین

یکی دیگر از مواردی که در زمینه کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی بایستی توجه زیادی به آن داشت هندپیس‎‌ها هستند که کاربرد زیادی هم دارند. این ابزار یک عنصر چرخشی است که از یک دسته مستقیم با محوری در داخل تشکیل شده است که می‌‎تواند چرخش یک میکروموتور را به فرز‌های دندانی منتقل کند.

توربین دندانی نیز یک ابزار چرخشی است که با استفاده از فشرده‎سازی هوا و از طریق کوپلینگ هدایت می‌شود. از بین تمامی ابزار‌های چرخشی، توربین‎‌ها دارای بالاترین سرعت و کمترین گشتاور هستند. از این وسیله نیز برای انجام کار‌هایی که سختی بیشتری دارند مانند حذف بافت سخت دندان، مینا یا مواد پروتز استفاده می‌شود. خرید توربین‎‌ها نیز نیاز به دانش و اطلاعات خاص خود را دارد. متخصص‎‌های ما در دنومان می‌‎توانند نسبت به کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی از جمله توربین‎‌ها شما را راهنمایی کنند.

دیدن کنید: تعمیر تجهیزات دندان‌پزشکی

کارشناسی فنی و قیمت‌گذاری هندپیس‎‌ها و انواع توربین دندانپزشکی

کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی

طبیعی است که پیش از خرید یک دستگاه دندانپزشکی بخواهید که از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که آیا قیمت گفته شده توسط فروشنده واقعاً قیمت اصلی آن دستگاه است یا خیر. توصیه می‌‎کنیم که حتماً پیش از خرید چنین تجهیزاتی از خدمات مربوط به کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی استفاده کنید. قطعاً بزرگترین دارایی یک مطب دندان‎پزشکی، ابزار‌های موجود در آن است. به همین خاطر بعد از این که تجهیزات مورد نیاز خود را لیست کردید، لازم است که از یک شخص ارزیاب برای بررسی وضعیت کامل دستگاه‎‌ها و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی استفاده کنید. دنومان سایت قیمت ‎گذاری تجهیزات پزشکی است که می‌‎تواند در انجام این کار به شما کمک کند.

مزیت استفاده از کارشناسی تجهیزات دندانپزشکی چیست؟

خرید تجهیزات دندانپزشکی ، خرید یک وسیله معمولی نیست که بعد از تهیه آن را کنار بگذارید. شما بعد از خرید یک دستگاه بایستی هر روز از آن استفاده کنید و عدم کارکرد صحیح آن می‌‎تواند روی حرفه و برند شما تأثیر منفی داشته باشد و سلامت بیمار را هم به خطر بیندازد. به همین خاطر نیاز است که حتماً از کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی استفاده کنید تا از سالم بودن این دستگاه‎‌ها اطمینان حاصل کنید. اما مزایای دیگر استفاده از کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی چیست؟

ارزش و قیمت واقعی دستگاه و تجهیزات مختلف مشخص خواهد شد

دلیل اصلی استفاده از کارشناس تجهیزات دندانپزشکی این است که با استفاده از شرایط و وضعیت دستگاه می‌‎تواند قیمت واقعی آن را برآورد کند. بسیاری از تجهیزات هستند که در ظاهر خوب و سالم‎اند اما در واقع دارای مشکلاتی هستند که صرفاً یک کارشناس خبره می‌‎تواند آن‎‌ها را تشخیص دهد. برخی از فروشندگان نیز هستند که از شرایط نابسامان استفاده کرده و قیمت‎‌های گزاف روی کالا‌های معمولی می‌‎گذارند. یک کارشناس می‌‎تواند قیمت واقعی دستگاه و اینسترومنت‎‌های دندانپزشکی را برای شما تعیین کند.

از بروز تعمیرات غیرمنتظره جلوگیری می‌‎کند

یکی دیگر از مزیت‎‌های کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی این است که از بروز خرابی‎‌های غیرمنتظره و تعمیرات گزاف جلوگیری می‌‎کند. کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی می‌‎تواند یک دستگاه را به طور کامل از لحاظ ساختاری و تکنولوژیکی مورد بررسی قرار داده و هر گونه خرابی و جزئیات دیگر را به اطلاع شما برساند.

انجام این کار باعث می‌شود که از خرید دستگاه‎‌هایی که نیاز به تعمیرات زیاد داشته باشد خودداری کرده و در هزینه‎‌ها و زمان خود صرفه‎جویی کنید. در واقع بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به دستگاه‎‌ها توسط افراد ناآگاه قابل تشخیص نیست و فقط یک فرد خبره می‌‎تواند این اشکالات را بیابد.

کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی

از ایجاد هزینه‎‌های ثانویه جلوگیری خواهد شد

ممکن است که یک دستگاه به طور اتفاقی حین مذاکره برای خرید به درستی کار کند. صرفاً یک کارشناس است که می‌‎تواند عیوب پنهانی دستگاه را تشخیص داده و شما را از خرید باز دارد یا تشویق کند. همچنین هر دستگاه از برند‌های مختلفی هستند و ممکن است برخی از آن‎‌ها هزینه‎‌های ثانویه بیشتر و برخی کمتر داشته باشند. خدمات کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی می‌‎تواند در انتخاب درست اینسترومنت‎‌ها به شما کمک کند.

کیفیت قطعات مختلف دستگاه‎‌های پیچیده بررسی خواهد شد

صرف نظر از ادعای مالک یا فروشنده دستگاه، این احتمال وجود دارد که برخی از قطعات اصلی یک دستگاه مربوط به دندانپزشکی قبلاً تعویض شده باشند. همچنین این احتمال وجود دارد که اصل نباشند و از کیفیت پایینی برخوردار باشند. این مسأله را هر کسی نمی‌‎تواند تشخیص دهد. اما در یک جلسه کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی می‌‎توان به کمک یک متخصص حرفه ای به تمامی این مسائل پی برد.

به ایجاد یک انتخاب آگاهانه کمک می‌شود

در کنار تمام مزایایی که کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی به همراه دارد، بایستی به این نکته اشاره کرد که یک شخص متخصص در زمینه‎ی قیمت‎ گذاری تجهیزات پزشکی می‌‎تواند حقایق و دانش کاملی را در مورد وضعیت و ارزش واقعی دستگاه در اختیار شما قرار می‌‎دهد که منجر به یک انتخاب آگاهانه ‎تر خواهد شد. در نتیجه اگر احساس کردید که این دستگاه برای‎تان مناسب است و از قیمت خوبی برخوردار است می‌‎توانید آن را تهیه کرده یا این که به جست‎وجوی خود ادامه دهید.

ارزش دستگاه فعلی شما مشخص خواهد شد

در نهایت اگر قصد فروش یکی از دستگاه‎‌های دندانپزشکی خود را دارید و نمی‌‎دانید که ارزش آن چقدر است، یک کارشناس فنی تجهیزات دندانپزشکی می‌‎تواند با توجه به عمر، میزان استفاده، سالم بودن دستگاه و قطعات آن، قیمت‎ گذاری را انجام دهد.

دیدن کنید: گارانتی تجهیزات دندان‎‏پزشکی

چرا کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی توسط دنومان؟

دنومان یک شرکت خدمات فنی دندانپزشکی با پشتوانه بیش از 15 سال فعالیت همکاران و بنیانگذاران خود در زمینه‎ی تعمیر، گارانتی، کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی و طراحی مطب است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌‎کند تا فضا و ساختار دندانپزشکی کشور را در حد توان توسعه دهد. در همین راستا اقدام به ارائه خدمات در زمینه‎ی کارشناسی فنی و قیمت ‎گذاری تجهیزات دندانپزشکی نموده است. اگر شما قصد خرید یا فروش تجهیزات و اینسترومنت‎‌های دندانپزشکی خود را دارید، می‌‎توانید یک تماس کوتاه با دنومان داشته باشید تا جلسه‎ی کارشناسی با هماهنگی شما برگزار شود.

یکی از مهم‎ترین مزایای استفاده از خدمات دنومان در این حیطه کارشناسان حرفه ای و خبره‎‎ی این مجموعه است که با سال‎‌ها تجربه‎ی خود در زمینه‎ی شناخت و تعمیر دستگاه‎‌های مربوط به دندانپزشکی می‌‎توانند جزئیات کامل دستگاه‎‌ها را تشخیص داده و قیمت ‎گذاری مناسبی را ارائه دهند. کارشناسی فنی و قیمت‎ گذاری تجهیزات دندانپزشکی دنومان به ایجاد یک انتخاب آگاهانه برای شما عزیزان کمک خواهد کرد.

دانلود بروشور
دانلود بروشور

کارشناسی و قیمت‌گذاری تجهیزات دندانپزشکی

ثبت درخواست تلفنی

02122464734

بستن
بستن
دسته‌بندی‌ها